top of page
Plagron | Mary Jane

Plagron | Mary Jane

Aanvraag

Voor Plagron mochten we in de wereld van cannabis en steampunk duiken. Al meerdere jaren is Plagrond één van de grootste stands op de 's werelds grootste cannabis beurs in Berlijn. De afgelopen jaren was het vrij clean en zakelijk maar dit jaar mochten ze dat volledig loslaten en werd het thema 'The Alchemy of Growing' geintroduceerd. Gecombineerd met een online campagne 

Concept

Met de combi van steampunk en 'The Alchemy of Growing' konden wij natuurlijk wel uit de voeten! Na meedere brainstorms met de klant werd het terrein langzaam ingericht en was er steeds meer ruimte om de details en beleving toe te voegen. De bezoekers werder ondergedompeld in de wereld van samples, booster pakketten en substraten. 

Uitwerking

Bezoekers kwamen binnen via de industriële entree en konden zo doorlopen in de ‘Alchemy Alley’, hier konden bezoekers hun persoonlijk booster recept laten maken en daarna ophalen bij de Booster Bar. Ondertussen konden ze genieten van een magisch randprogramma, muziek en substraat samples testen. Om het terrein af te maken werden zes volledig bedrukte pillars geplaatst en was er voor de zakelijke relaties een volledig ingerichte B2B area. 


Volgende case

Plagron | Mary Jane

Plagron | Mary Jane

bottom of page